VIDEO: CARA DELEVINGNE MAKEUP TUTORIAL


Hello loves!

So today I decided to make my contribution to the internet madness about Cara. She is amazing, inspiring and unique! And this is no surprise that she became a role model for many girls. She inspired me to be more daring and just be myself, to try to cherish my unique features. Because I am a blond and have strong eyebrows too, I decided to look at her for perfectly balanced makeup inspiration. And here's what happened...



If you like my videos please comment and subscribe to my channel! That would make me really happy!
Also you can leave a comment here what other celebrity tutorial you would like to see.


You can find me on:
bloglovin
instagram
facebook
twitter
youtube

Love,
Role

......................................................................

Sveiki!


Taigi atėjo laikas ir man prisidėti prie internetą užvaldžiusios ir užliūliavusios manijos dėl Caros. Ir tai visai nenuostabu, kai ši mergina tokia stulbinanti, unikali ir įkvepianti. Mane pačia ji padrąsino būti tokiai kokia esu, puoselėti savo unikalius bruožus, kurie mane daro vienintele ir nepakartojama. Kadangi mano plaukai šviesūs ir aš taip pat turiu gan stiprius antakius, nusprendžiau, kad ji taip pat puikus pavyzdys tobulai sustyguotam, tačiau drąsiam makiažui. Ir štai kas man išėjo...


Jei tau patinka mano vaizdeliai būtų nuostabu, jei taptum mano kanalo prenumeratore! Tai padarytų mane labai labai laiminga! Taip pat čia gali palikti komentarą, kokių kitų įžymybių makiažo pavyzdžių dar norėtum pamatyti.

Mane rasi:
instagram

Bučkis,
Rolė

No comments:

Post a Comment